Sonntag, 9. Januar 2011

Okul nickleri


eLLérindén tutsam iyiLé$méz yaram.. Yüzüné ßaksam.. Aynı a$kLa ßakamam..

ya kaLBimi aL avuçLarInda ya$at göR ßeni, yada aL kaLBini nefesimLe ßeRaBer soLuksuz ßIrak ßeni..

sEvgiLiLer Günü GeLmE Bizi GerMe.

Anlamı Yok Doğan Her Güne Lanet, Bu Kız Sensiz Yapamadı AFFET.

qökhYüsüne yaShdm aDın ßnLErce yıLdısLA aLdrmadı qüLüp qeÇti çaqRımaa

ztn heß söLErm hiÇ ßana qöRe diiL ßu dnYa

çhq üsqünüM iStemeden ßi ßakışa aLdandım iNaN ßana pişmanLktan ßtn qece aqLAdm ='(

İzLeri Kazınmışsa Silmek Kolay oLmuyor !!! Bu Taşlar Öyle Kolay Kolay Yosun Tutmuyor...

AşK YaSaK SeVgI YaSaK NeYmIş eFeNdIm yAşIm uFaK

sevgiyi yalan edenlere sahte sevgilere PAYDOS!''Bir yazar demiş ya''sen git aşk bana kalsın..
bende diorumki"BEN BURDAYIM KOLPA AŞKIN SENDE KALSIN..!(:

yArAtTıqIn MeLeqİn eLLeRiNi BıRaKma || BundNN bÖLe seNN qiBİlErİNe KaRnIm ToK ! HayAT seN JULİET ama ROMEO yoq.

kaLßim avCuma sıĞmıyoR aRtıq annéé x(

Kimse kusura bakmasın..!Yanımda kimse kaLmasın ve kimse de surat asmasıN..!déRin bi oF çékéR wé téRkédéR qidéR ..

ya biR yOL buL,ya biR yoL aÇ, ya da yoLdan çekiL !

aMa seNden ayRı geZen yüRek değiL beDen oLdu ! ..

hiÇ anLataMadım .. hiÇ anLamadıLar .. heRkes neden düŞman ??

sawuRsada batıRamayacaK gemiLerimi fıRtınan !!

kaDınLar şaRaP gibiDiR - iÇmeSini biLmezSen fena çaRpaR

ßıktım Herşeyden SEnin Yüzünden Kahretsin...

SöyLedikLerimDen çoK SakLadıkLarımda GizLiyiM...

Bir hayalim var, kendimden bile sakladığım..
     ramazan bayramI nickleri
ßiz ßizeyiz ! ßiz ßize Yeteriz !

0 Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Reklamlar

Followers

 

Aşk Şiirleri & Güzel Sözler. Copyright 2008 All Rights Reserved Mevlüt YÜcekök by Kapsul20 Converted into Blogger Template by Pr8.Org Directory