Sonntag, 9. Januar 2011

Acikli msn nickleri


Ağlattın beni arkandan...Sonra güldün arkamdan...Konuştun hep durmadan...Ben öylece bekledim anlamadan...



ßir Kayıp Enstrüman Gibi Kullanırdın Sesini…


savunmanı iyi yap !
idamLa yarqıLanıorsun çoğu yürekte...



"bitti" diyémém sânâ. .
âmâ bitti. . .


Dönmeliyiz arada arkamıza bakmlıyız uzanıp
bıraktıklarımıza...
Acımalıyız tadımızın en güzel zamanlarında gülmeliyiz ağlarken..


öLmeLi yada qeri dÖnmeLisin

Kaybolmuyorsun,
Bitmiyorsun,
Çoğalmıyorsun,
Eksilmiyorsun.

Gittin, durdum.
Duydum, sustum.
Konuştun, kırıldım.
geldin, yıkıldım.



   2011 nickleri
TÜKETİLEN Her Şeyin Bir SONU Var...

0 Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Reklamlar

Followers

 

Aşk Şiirleri & Güzel Sözler. Copyright 2008 All Rights Reserved Mevlüt YÜcekök by Kapsul20 Converted into Blogger Template by Pr8.Org Directory