Montag, 27. Dezember 2010

Rap nickleri



  • Hırsından �atla kıskan� bir fırsat olsada tırsmasan atarsın bana kırba�

  • Ölümün önüne ge�mek olmaz yo isyan ancak buna kalp dayanmaz ancak farkına varmak gerekir herhangi bir su�lu aranmaz!

  • Boşluğa bakarken buldum bir�ok kez kendimi, volta attım ama�sızca baktım kol kırıldı yen i�inde kaldı,

  • keşke dedim kendi kendime şu arabanın, birde geri vitesi olsaydı boş hayal bu, ge�mişi sadece dikiz aynasından görebilirsin.

  • Yaşama sade gözlerimle bakmadım ve kimse bilmez bir �ok sır var hırsızlardan sakladığım ve �ok sıkıldılar konuşmadım.

  • Yeraltından �ıktım ben �oktan fareydim �ok yol aldım, korktum bazen bende herkes gibi umudum kalmadı, fakat sabrımsa aramızdaki en büyük farktır,

  • Ne kadar insan varsa vardır bir o kadar da hayvan

  • Zaten farklı zevkler ve farklı renkler, önce saygı göster ondan sonra saygı gör, herkesin bir hakkı var elinde görmeyense kör…

  • Kanadımı kırdılar u�amadım anne savaşa soktular koşturdum kalbini a�amayan herkesin aklına eğriyi doğruyu ben soktum

  • Bir kursun kaleme benzer hayat tek eksik silgidir

  • İnsanlar kendileri yazmakta zannetmekte dunyanin gonlunu almak cok zordur oldurmek bir intihardir aldatmaksa intizardir kandirmaksa hep zarardir hep siyahtir

  • Size hastalık banada sağlık bulaşır kaskatı eder adamı bu it dalaşı basın� kasınca neden olur a kasmıyim ben asıl azınca beter olurum az miyim

  • 0 Kommentare:

    Kommentar veröffentlichen

    Reklamlar

    Followers

     

    Aşk Şiirleri & Güzel Sözler. Copyright 2008 All Rights Reserved Mevlüt YÜcekök by Kapsul20 Converted into Blogger Template by Pr8.Org Directory