Montag, 27. Dezember 2010

PişmanlIk nickleri


Yalvarırım gel de kurtar
Beni tanımla cümleler içinde kullan
Yepyeni anlamlara sal



Bir gün kabalık edersem

Habersiz çekip gidersem
Yalnızlığım sana emanet
Çiçeklerimiz solmasın
Artık kaybetmek olmasın

aşka dair sözler


Bakışların qittiğin yerden uzak... yoksa gelirdim!!


Ben senin saçlarını, suçlar bakışlarını,

Geveze susuşlarını bile özledim



Sen yaralarsın

Ama yaralarımı sararsın
Hem öldürürsün
Hem hayata bağlarsın



Sevgi sorular sorsan gizlemesem

Bana öğütler versen dinlemesem
Yüzüme dokunsan hissetsek birer birer
Sigaramı yaksan boğulsak beraber
Sevgi sıcak sarsan üşümesem
Sensizliği asla düşünmesem
  eski aşk msn nickleri


Zaman tÜkenince başlıyor pişmanlıklar

Mavisini çalan bu dünyanın kuşkular
Maskeler yalnız şarkılarda düşüyor
Gözlerim göremeyince sevgiyi üşüyor




Ağlarsam düşerim, ağlarsan düşerim


Bir gün aklımı bulamayacağım


Fikrimde kaybolup gidecek


Bataklıkta bir nergis gibi


Aklımın içinde Sén


Nerdey'Sén



PişmanlIk nickleri

wah cici kız ! ciciLi biciLi qiyiniNce.. sén kendini bişey mi sandın ?


Kaybettik severkeN

yorulduk denerkeN
bana sabırlar dilerdiN
sen pes ettin benden erkeN



Yağma yağmur beni silip süpürme

Yağma yağmur denizlere götürme
Yaşlarıma yaşlandım sırılsıklam ıslandım
Beni eski sevdalara düşürme

yinede dimdik ayakda durdun ama yoruldun mu?

yıkıldımı duvarların savunmasız kaldın mı?


bu nasıl elveda

bu nasıl bir veda
ne zaman vedalaştık
ne zaman sarıldık ki son defa..


Arkası yarın olmuş hayat , yarı leziz yarı bayat







öyle şeyler söyleyebilmek isterdim ki anlatabilmek

her kelimesi seni çeksin saklasın bir yerlerde; derin øfff
öyle şeyler gösterebilmek isterdim ki resmedebilmek


0 Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Reklamlar

Followers

 

Aşk Şiirleri & Güzel Sözler. Copyright 2008 All Rights Reserved Mevlüt YÜcekök by Kapsul20 Converted into Blogger Template by Pr8.Org Directory