Montag, 27. Dezember 2010

Mutlu nickler


Né ßa$ındasın yoLun, Ne de s0nunda, kaLdırım mühenDisi seni
*Bendesin Benim oLmasanda.. 
*Nedenini bilmiyorum,Ama...
Bugün herzamankinden daha çok ihtiyacım var sana...


*SiLmeye caLıstıkca Dha cokk akLımdasınn!..:

hayatIn iki ucundan tutuoruz tıpkı lades oynar qibi.ama bu oyunu asLa sen kazanamazsın.çünkü SEN hep akLımdasın 

Ben bıLırım SensızLık Ne demek Ben bıLırım SensızLık öLüme Denk..

Sen yanında ba$kaLarLa..Ben içimde sanCıLarLa..!! 


1’ Minik dövMe oLsaydim O güZeL TeninDe.. 

SenSizLik Cennet oLsa iStemiyOrum ayrıLamam

öLüm kdr zordu gidişin..basen ayrıLk şarkısı oLdn basen kaçış ndenim..

hiç geLme gideceksen..


bi inansam sewdiine dünya benim oLurduu..

gururm yere düşer,yeter ki bak yzüme..
Mutlu nickler 

Ték hayaLim hissetiqim s0N néféslérimi séninLé aLıp vérméK..!


SéwéN qÖsdéN dü$érMii ..?!!

qüLüşünLé saRho$ taßiaT..

bN sNin bNi séwébiLmé ihtimaLini séwDim


0 Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Reklamlar

Followers

 

Aşk Şiirleri & Güzel Sözler. Copyright 2008 All Rights Reserved Mevlüt YÜcekök by Kapsul20 Converted into Blogger Template by Pr8.Org Directory