Montag, 27. Dezember 2010

2011 msn nickleri


haber etmişsin bana unuttum die,aL ß3nden sana iki keLime Coookta TııIIIıııNn..!

qiT Démi0rm .. SaDéCé qéLmé..

qéçMişé qeçMiş Démé .. qéçMiş qéÇérqen saaaDa qeÇirmişdir

ßén ßiLékLérimi Késérkén Kéndimi ÖLdürmék İstémiodum! Sadécé Kanımdaki Séni Yok Etmék İstémi$tim..


Hép yaLnzLıı öğréndHm ..k0rkdum heP ‘BéNn’ diéHndn..sıR 0Ldum gözüKmédm..saqLadhıM kéndiMi hérqézDn..

 yepyeni 2011 msn sözleri
seFene HayHay sefmeeenee Byby :P

mutLuLuK mu? ÇocuKLuKta KaLdı..!

KüçüKKen DeRLerdi ya..KaLbin YumRuğun KaDardır Diye..İnanmazDım BüYük sevqiLer nasıL sığar diye Sorardım kendime..EveT hakLıymıssın aNNe..İnsan o kaLbi doLduracak KaDar BiLe sevgiYe sahip değiLmis..

2011 YeniYIl Noel Nickleri
üzqünüm sénin yériny tıpky sénin qißy 1iyLé doLdurdum


Bana İhtiacın y0nq arDık .. seNin 0Lana ii baq . !

HaHaHa ..<< İ$Dé HayaDım böLe b0$ biR KahKaha .

ßunDan s0ra BnDén saDakat BékL"yén .. Kndine KÖPEK aLsn
Bana KaLsa sewMesmiyim Hiçç .. Ama naPimm.. Bnm kaLbim pHÇç

HérKés Séwér .. aMa a$uq oLamaz ! Bn Sény seFmédm DapDum

** BeNy KaranLıqımda YaLnız Bıraqın .. !!

** SiYah*a anLam qaTan Beazım
kolpa olan doslarım bu sözleri yesin gözlerini kacırmadan kullak verip dinlesin
gun batımı ben ayyaşım bir köşe başında kaymışım
2011 msn nickleri 
baska kimseyi sevemicek benim onu sevmedigim başka kimseyi göremicek beni onu görmek istemedigim gibi

son sölediklerim aklından cıkar çünkü gecerli degil onlar...

yaLnızLıktan sessiz harfLeR seçeRsin…


^^ hérséЧ b0mb0ş ... wé yiné kimsé y0q..!!


ßugünlerde yeni hobim seni üzmek artık zorum alış


aşqq her daqqa qıwırırr .. <3

taßiri caiz değiL,numunem yoq sende kaLsın asLım..!!!

en qüseL çirqin bnmm varmı uLen..!!

Lคภєtlเ.ђคtยภ [Kan DamLar Dokunduğun YerLerden..!]

darĸneѕѕ qυenCн...

×●×●×эѕяђaяħєйqűѕ змǿ×●×●×

HaYaT mOtRoCk HaDi KuDuRoCk




heyy sennn !!yok yok öbürüü ! ıııı yok yok yanındaki !! UuFf sana diyorum bee

seni seni seni deliler gibi seviyorum

aAaAAaa BU HAYATMI mrb bende ... ?

!!! SuYun IhTimaLi YokTur..DaLGaLanMak İçin İzin IsTeMeM..TsuNaMiYe BasLaDığımDa EnGeL DinLeMeM!!!

bİşe yapmak İstiyoRsan avazInın çıktığı kadaR SuS..!!


ßeni ßu oyunLarLa yıkamazsIn ya ßiRaz daha çaLı$ yada acI çeKmeye aLı$ !


ßisde böLe qüseLim ya kaßuLLeniR ßuRda kaLırsIn yaDa aRqanI döneR yoL aLırsıN .

UmRumdışı - Zıt (Y)

^ Kısa mSjda BiLéé 16o kaRekter waR ama snde Oda Y*0*K.

..qéLséydiN kéndiN baNa hérşéİN éN BaŞıNda bİR daHa BaŞLasada fArKéTméz BoŞuNa...!!!

bütün aynalar seni gösteriyor... ya da sensizlik gördüğüm...

BéN HayAdda éN ç0q .. öLmei sewdMm .

....çσк ѕєν∂ιğιм вιя уαℓαη∂ıη.... !!!!!!!!!!

KaranLıq Beni Hapsedi0r .. Hepsi qerçeqi qörmem İçin ..aMa qerçeq 0Lan Téq Şei <ÖLüm> we 0 *Beny çaqrı0r*


0 Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Reklamlar

Followers

 

Aşk Şiirleri & Güzel Sözler. Copyright 2008 All Rights Reserved Mevlüt YÜcekök by Kapsul20 Converted into Blogger Template by Pr8.Org Directory